05 júla 2014

EBiT, part 6

Takže toto je asi posledný príspevok z Nemecka. Dnes ako som okolo 10 večer hľadal miesto na stan som prechádzal okolo jedného kempu, tak reku kuknem čo je to zač. Pán majiteľ ma hneď pozýval dnu, tak som teda opáčil že Wie viel kostet? On že Fünf, ja som mu nerozumel a pýtam sa že Vier? (Fakt som videl že ukazoval len 4 prsty). On zopakoval Fünf ale povedal niečo v zmysle že keď nemám peniaze tak ma tu nechá prespať aj zadarmo. Potom ešte vravel že za mladi bol na bicykli v Nórsku a keď som sa priznal že tam tiež smerujem, stal som sa definitívne jeho hosťom.
Tak aspoň vidím čo taký kemp ponúka a o čo prichádzam keď spím len tak na poli či kade-tade. (Aj keď je teda pravda že toto je taký lowcostový kemp, ale zas darovanému koňovi na zuby nepozeraj). Je tu Strom, takže môžem slobodne ťukať do mobilu, aj baterku do foťáku si dobijem. Zrejme tu je aj záchod ale ten pohľadám až ráno. Tak isto vodu. No a dá sa tu sedieť na lavici. Ale v podstate všetko zo spomenutého dokážem oželieť, len tú elektrinu musím raz za pár dní riešiť.
Zajtra teda prídem do Dánska, čo bude zas iná krajina, uvidím čo sa zmení, lebo už aj teraz tí ľudia fakt divne hovoria a majú aj také severské mená obcí. Teraz som v Oeversee, predtým bol Frörup či Sieverstedt.
A ak mi ešte dostatočne nezávidíte, tak vedzte že (asi) v pondelok sa mi splní ďalší klukovský sen - pôjdem do Legolandu, ak teda za to nebudú chcieť majland jak sa hovorí.
Ok, idem spať, zajtra by som rád vyrazil trochu skôr lebo cez obed v tom horku moc nezabajkujem...
Deň 20 (pi)
Oeversee (Ochsenweg, stan v kempe)
95 km

Žiadne komentáre: