10 júla 2014

EBiT, part 7

Dnes som dorazil do Aalborgu, cize som nejakych 60 km od trajektu do Norska. Som na byte u sestrinej kamosky brata, takze mozem dobyjat baterky na mobile, fotaku aj svoje vlastne ;) Nemam uz moc energie na pisanie, zajtra ideme pozriet Skagen, kde sa stretava Severne a Balticke more a robi to vraj fantasticke vlny, ved uvidim :) Potom este musim zistit ci mi zoberu bajk na trajekt, ale snad to bude v pohode.

Inak toto Dansko je velice vyspela krajina. Maju tu takzvane Zeltplatze (neviem ako presne sa to pise), ale su to oficialne miesta na stanovanie, vacsinou aj s vodou a zachodom. A posledne dva dni som nasiel miesto s pristreskom, takze som dokonca ani nemusel rozkladat stan - pripominalo to koju, pre tych co vedia co to slovo znaci, len tam bolo menej ludi (bol som v koji sam) a bolo to lacnejsie (rozumej zadarmo).

Na dnes koncim, pradlo sa dopralo a treba ist aj spat...

3 komentáre:

Mig povedal(a)...

Takže už si takmer v Nórsku? Pozdravuj trollov. A inak dobre vedieť, že cesta má hladký priebeh zatiaľ. Aspoň na "papieri" to tak vyzerá.

Unknown povedal(a)...

Tusim, ze v Norsku ponali pojem "koja" z toho nespravneho konca. U nas je to take viac zazitkove :).

Axelsky povedal(a)...

Ja tusim ze v Norsku asi nemaju Internet... PJ, ozvi sa! co ta pohltila polarna ziara?