12 apríla 2015

Národný beh Devín-Bratislava 2015

Na úvod prekvapil malý počet autobusov. Od 8:30, kedy sa náš firemný tím stretol, odišlo len niekoľko plných autobusov a o hodinu neskôr stále na mieste postávala masa ľudí. Keď už ktosi hľadal organizátora a dav si začínal pýtať lynč, dorazili konečne autobusy, do ktorých sa už zmestili skoro všetci. Štart sa musel posúvať, no dôsledkom bolo aj to, že po ceste busom nezostal čas na žiadnu prípravu. Len rýchlo veci do určeného busu a šup kamsi na štart. Žiadne spoločné foto teda nemáme.

Zaradil som sa na koniec 2. sektora, ako hudobný doprovod zvolil kombináciu metalcore skupiny Miss May I a regaaeton dvojice Khriz&Angel. Bežal som rovnomerne, na hranici síl. Fajn boli udávači tempa, ktorí bežali so zástavami s logom O2 a požadovaným cieľovým časom. Mojím vlajkonosičom bol ten s hodnotou 60 minút. Až na občerstvovačke na Riviére som ho pustil. Napokon to nijak nevadilo, keďže sa ukázalo, že bežali s rezervou a teda sa mi podarilo zlepšiť minuloročný čas a dostať sa pod hodinu - 0:59:27. Maratónec PJ samozrejme opäť atakoval Keňanov a skončil s časom 0:49:53.

Po preteku som sa skočil domov poľudštiť a následne sme ešte náš firemný tím + PJ sadli do Beer Palace na Gorkého na jedno rezané.

Žiadne komentáre: