08 júna 2013

Malokarpatský Cross Marathon a MTB Cyklorally (Lamačkov memoriál)

Stránka podujatia: http://www.horskybeh.sk/
Výsledky MTB: PDF
Fotogaléria: link
Report: na MTB maratón po dlhom čase ma zlákal PJ len večer pred jeho konaním. Už pri výstupe na Kamzík kde preteky štartovali, som veľmi zvažoval, či nastúpiť na štart alebo zbabelo utiecť. Napokon v záujme podporenia sympatického podujatia som štartovné uhradil a bolo rozhodnuté. Pretekov sa zúčastnilo len asi 30 bajkerov a rovnaký počet bežcov. Išlo teda o malé podujatie, a hoci tomu zodpovedala aj úroveň sprievodných akcií, ukázalo sa to ako veľká výhoda podujatia. Od úvodu som šiel skoro stále sám, čiže žiadne tlačenie sa na trati a uhýbanie. Samotné preteky neboli také náročné, no to najmä preto, že som sa nejak nehnal. Na oboch občerstvovačkách som vyskúšal všetko čo ponúkali a v cieli sa nám ušli až dve porcie gulášu. K tomu pivo a po vyhlásení výsledkov (naše mená kupodivu nezazneli) sme sa vydali bajkom do Pezinka na vlak.


Žiadne komentáre: