04 augusta 2014

EBiT, part 12

Hostel v Helsinkách, opäť ohromné teplo, ale tak to už asi v hosteloch chodí. Tu konkrétne sme 8 na izbe. Ale vraj je to najlepší hostel vo Fínsku, takže sa nemôžem sťažovať ;) Rozhodne by som to však vymenil za včerajšiu noc - súkromná piesočná pláž pri Baltiku. Na kúpanie síce bolo trochu chladno, ale výhľad zo stanu bol úžasný.
Dnes som sa opäť stretol s Timom, cykloturistom, ktorého som stretol v predošlom príspevku. Poukazoval mi mesto a dozvedel som sa čo-to z histórie, ktorá kupodivu nie je až tak vzdialená, vačšinu starších budov Timo datoval do 19. či 20. storočia. Nakoniec sme sa previezli na jeho loďke, ktorej motor bol silnejší ako na čo bola stavaná, takže jazda bola celkom adrenalínová :)
Zajtra idem trajektom do Tallinu, čiže sa už definitívne poberiem od 60. rovnobežky smerom na juh.  Najbližšie ma teda čaká zrejme krátke, ale verím že na zážitky opäť intenzívne putovanie po pobaltských krajinách.

2 komentáre:

Mig povedal(a)...

Možno aj ten termín na UPSVaR stihnes.

Inak ten Pobalt bude desná nuda na rovine. Nieco pre Teba :P

pj povedal(a)...

Hehe, už ma vraj na pošte čaká zásielka zo zdrav poist, tak neviem či ma už aj nevyradili ;)
A rovina to už je odkedy som opustil Nórsko, nohy sa síce nesťažujú, ale zadok (aj predok) pri neustálom tlaku občas protestuje ;)