02 júna 2015

Moon Run 2015 Cross Night

Ako zvyčajne bez tréningu, pridal som sa k PJ-ovi a jeho kolegom na štart 14km dlhého behu pri splne Mesiaca z Devína na Bratislavský hrad. Vyzbrojený povinnou čelovkou a bonusovou baterkou som spolu s niekoľkými stovkami ďalších bežcov o deviatej vyrazil na trasu cez Devínsku kobylu, a Dlhé Diely dolu na dunajské nábrežie a cez Strmé schody naspäť hore na Bratislavský hrad. Značenie a tma spôsobili, že sa bežalo cez niekoľko rôzne dlhých trás. Väčšina ľudí vrátane mňa sa v lese vydala po trase dávnejšieho Štefánikovho trailu, ktorý bol dobre značený odrazkami. To viedlo k tomu, že sme nešli cez občerstvovačku a celú trasu tak bolo nutné absolvovať bez dopingu. Napriek tomu beh ubiehal dosť rýchlo. Škoda, že sa nedalo viac vychutnávať spln mesiaca - beh v tmavom lese si vyžadoval plné sústredenie kvôli prekážkam (koreňom, kameňom, mlákam) alebo v prudkých klesaniach.

V cieli som ani nebol nejak strašne zničený. Nepripravenosť sa prejavila bolesťou nôh v nadchádzajúcich dňoch. Inak som bol s časom spokojný a celkom príjemne prekvapený, že za PJ-om som zaostal len nejakých 7 minút.

Linky: výsledky, udalosť na FB.

Žiadne komentáre: